Η εκμάθηση των Αγγλικών ξεκινά από το Νηπιαγωγείο, ενώ η 2η ξένη γλώσσα (Γαλλικά ή Γερμανικά) εισάγεται από τη Γ' Δημοτικού.
Μετά από κατατακτήριο τεστ γίνεται χωρισμός των μαθητών σε επίπεδα. Δημιουργούνται τμήματα αρχαρίων έως και προχωρημένων μαθητών.
Οι μαθητές ακολουθούν ένα ιδιαίτερα εντατικό πρόγραμμα διδασκαλίας.
Στο πλαίσιο του προγράμματος καλύπτονται πλήρως οι μαθησιακές ανάγκες των παιδιών. Γίνεται ολοκληρωμένη εκπαίδευση με συχνή επαφή τους με πραγματικές επικοινωνιακές καταστάσεις.
Για το λόγο αυτό, οργανώνονται ειδικές δράσεις, όπως:
• Θεατρικές παραστάσεις με έργα ξένων κλασικών συγγραφέων στο πρωτότυπο.
• Μελέτη ξενόγλωσσων βιβλίων
από μαθητές, η οποία συνοδεύεται από παρουσίαση του περιεχομένου τους μπροστά στους συμμαθητές τους.
• Αλληλογραφία σε ξένη γλώσσα
με παιδιά από το εξωτερικό.
• Εκπόνηση ομαδικών εργασιών
με θέματα κοινωνικά, πολιτιστικά, οικολογικά κ.ά. και παρουσίαση των εργασιών σε ακροατήριο.
• Οργάνωση διαλέξεων στο χώρο του σχολείου με προσκεκλημένους αξιόλογους εισηγητές, οι οποίοι αναπτύσσουν θέματα και προβληματισμούς που άπτονται των ενδιαφερόντων των μαθητών.
• Εκπαιδευτικά ταξίδια στο εξωτερικό που πραγματοποιούνται με μέριμνα του ξενόγλωσσου τμήματος του σχολείου.
Το τμήμα ξένων γλωσσών των Εκπαιδευτηρίων «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ» λειτουργεί:
• Με στόχους προσαρμοσμένους ηλικιακά και εκπαιδευτικά στις υποχρεώσεις και τις ανάγκες των μαθητών μας.
• Με προγράμματα σχεδιασμένα και βασισμένα σε διεθνείς προδιαγραφές, ευέλικτα ως προς τον ρυθμό, τον χαρακτήρα και το περιεχόμενό τους, έτσι ώστε τα παιδιά να μαθαίνουν την ξένη γλώσσα και στις δύο διαστάσεις της, την αμιγώς γλωσσική και την κοινωνική, ανάλογα με τις ανάγκες αλλά και τις δυνατότητές τους.
• Με μεθόδους στηριγμένες στις βασικές αρχές εκμάθησης της ξένης γλώσσας, ακολουθώντας την επικοινωνιακή μέθοδο μέσα από
το μοντέλο της κατευθυνόμενης ανακάλυψης.
• Με διάφορες δραστηριότητες πολιτιστικού και εκπαιδευτικού περιεχομένου, οι οποίες βοηθούν το παιδί να «έρθει σε επαφή» με τη χώρα, της οποίας τη γλώσσα μαθαίνει, και να κατανοήσει τις πολιτισμικές της διαφοροποιήσεις αλλά και τα πιθανά κοινά σημεία με τη δική μας χώρα.